Στην κορυφή του Instagram οι Έλληνες influencers

Πρώτοι παγκοσμίως βρίσκεται οι Έλληνες influencers, με τη χώρα μας να «σπάει τα κοντέρ» στην απήχηση του κοινού, σύμφωνα με έρευνα του HypeAuditor.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5,17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται από το ποσοστό του κοινού που ασχολείται κάνοντας like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις των infuencer.

Instagram

Ο υψηλός βαθμός απήχησης σημαίνει ότι το κοινό του Instagram ασχολείται και παρακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τα ποστ ενός influencer, παρά ενός οπουδήποτε άλλου.

Ο αριθμός των συνολικών likes και σχολίων διαιρείται με τον αριθμό των ακολούθων και έτσι βγαίνει το engagement rate, το οποίο χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διαλέξουν τον λογαριασμό που έχει την μεγαλύτερη απήχηση και εκείνο που ταιριάζει στο δικό τους προϊόν.

Engagement Rate στην Ελλάδα/ Credit:

Αυτές είναι οι χώρες που βρίσκονται στις 10 πρώτες με την μεγαλύτερη απήχηση:

1. Ελλάδα – 5.17%

2. Ιαπωνία – 4.93%

3. Πολωνία – 4.35%

4. Βέλγιο – 4.34%

5. Νορβηγία – 4.30%

6. Γερμανία – 4.29%

7. Αυστρία – 4.25%

8. Γαλλία – 4.24%

9. Νορβηγία – 4.21%

10. Ελβετία – 4.066%

Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα με ποσοστό 5,17%. Τα χαμηλότερα ποσοστά απήχησης του κοινού έχουν οι Νορβηγία και Ελβετία με 4,21% και 4,066% αντίστοιχα.

Όπως αναφέρει η έρευνα, στην Ελλάδα το 2019 καταγράφηκαν 3.204.000 χρήστες στο Instagram, το οποίο αντιστοιχεί στο 28% του πληθυσμού.

Οι 10 χώρες με την χαμηλότερη απήχηση κοινού

1. Καζακστάν – 0.41 %

2. Κουβέιτ – 0.48%

3. Τανζανία – 0.63%

4. Σαουδική Αραβία – 0.65%

5. Ταϊλάνδη – 0.72%

6. Αζερμπαϊτζάν – 0.74%

7. Νιγηρία – 1.07%

8. Μαλαισία – 1.09%

9. Δομινικανή Δημοκρατία – 1.11%

10. Βραζιλία – 1.14%


ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Back to top